Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області

16 Вересня, 2024 р., 14:15
На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 08.09.2016 № 606 «Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів» та від 18.08.2021 № 911 «Про затвердження Порядку формування та перевірки е-паспорта і е-паспорта для виїзду за кордон, їх електронних копій» між Пенсійним фондом України та Міністерством цифрової трансформації України було запроваджено обмін електронними документами.
10 Вересня, 2024 р., 11:06
У разі зміни фізичною особою-підприємцем (ФОП) прізвища, місця проживання або інших персональних даних для отримання в майбутньому виплат по соціальному страхуванню, в тому числі по вагітності та пологах, необхідно оновити дані, звернувшись до:
10 Вересня, 2024 р., 09:47
Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області повідомляє про добір кандидатів на посади державної служби категорії «В»:
21 Серпня, 2024 р., 09:13
Я – підприємець (ФОП), скориставшись пільгою, не сплачую ЄСВ в період дії воєнного стану, але як гіг-спеціаліст за сумісництвом працюю в ІТ-компанії. Чи можуть мені як суміснику оплатити лікарняний? Допомога по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною), допомога по вагітності та пологах застрахованим особам (у тому числі тим, які здійснюють підприємницьку чи іншу діяльність та одночасно працюють на умовах трудового договору) надається за основним місцем роботи (діяльності) або за місцем роботи за сумісництвом (наймом) (частина друга статті 22 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”). Якщо ви як фізична особа-підприємець (ФОП), скориставшись наданим законом правом, не сплачуєте внески у період воєнного стану, то в цей період ви не є застрахованою особою і оплата листка непрацездатності не проводиться. Водночас, оскільки ви працюєте за сумісництвом в ІТ-компанії, яка нараховує та сплачує за вас страхові внески, то за таких умов ви маєте право на оплату лікарняного за сумісництвом як застрахована особа. Відповідно до частини першої статті 23 зазначеного Закону підставою для призначення застрахованій особі допомоги по тимчасовій непрацездатності є сформований на основі медичного висновку листок непрацездатності. У вашому випадку в разі тимчасової втрати працездатності лікарняний буде відображатися в кабінеті страхувальника як за основним місцем діяльності (ФОП), так і за місцем роботи за сумісництвом. Для оплати лікарняного за сумісництвом ви як фізична особа-підприємець маєте повідомити у письмовому вигляді ІТ-компанію про відсутність підстав для оплати листка непрацездатності як ФОП.
21 Серпня, 2024 р., 09:05
Відповідно до Закону України від 22.10.1993 № 3551-XII “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” учасникам бойових дій надається, зокрема, пільга у розмірі 75-процентної знижки плати за користування житлом, комунальними послугами,  на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу. З урахуванням частини п'ятої статті 51 Бюджетного кодексу України така пільга надається членам сім'ї пільговика, до яких належать, зокрема, дружина (чоловік), неповнолітні діти віком до 18 років. Тобто пільги з оплати житлово-комунальних послуг надаються членам сім’ї, у тому числі неповнолітнім дітям, які проживають однією сім’єю з учасником бойових дій.
21 Серпня, 2024 р., 08:20
Пенсійний фонд України спільно з Міністерством цифрової трансформації України розширили можливості використання документів з мобільного застосунку Дія. Раніше впроваджений механізм використання документів з ресурсу Мінцифри доповнено електронними копіями свідоцтва про народження та реєстраційного номера платника податків (РНОКПП), які є аналогом паперових документів.  Відтепер за наявності свідоцтва про народження та податкового номера в Дії для отримання послуг у сервісних центрах Пенсійного фонду України можна не брати з собою не тільки ID-карту, а й ці документи. Як скористатись шерингом документів? Щоб скористатись можливістю шерингу, достатньо відкрити свої цифрові документи в застосунку Дія, натиснути на необхідний документ та обрати штрихкод, продиктувати працівнику сервісного центру 13-значний код та підтвердити запит на передачу даних у Дії до Пенсійного фонду України. Після цього цифрова копія документа автоматично завантажується в інформаційну систему Фонду і працівник сервісного центру може використовувати її для подальшого опрацювання. Для яких послуг можна використати?  Шеринг цифрових документів може бути корисний при: призначенні/перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат; призначенні соціальних послуг; розв’язанні всіх питань щодо виплати призначених коштів (зміні способу виплати, зміні банківських реквізитів, переведенні пенсійної виплати за новим місцем проживання, поновленні виплати пенсії); виправленні/уточненні персональних даних у реєстрі застрахованих осіб; оформленні та отриманні пенсійного посвідчення; отриманні довідок (ОК-5,ОК-7), витягів з електронного реєстру листків непрацездатності, інших документів; оформленні допомоги на поховання тощо. Нагадаємо, обмін електронними документами між Пенсійним фондом України та Міністерством цифрової трансформації України було запроваджено на виконання постанов Кабінету Міністрів України від 08.09.2016 № 606 «Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів» та від 18.08.2021 № 911 «Про затвердження Порядку формування та перевірки е-паспорта і е-паспорта для виїзду за кордон, їх електронних копій». Пенсійний фонд України та Мінцифра й надалі планують розширювати кількість документів у застосунку Дія, які можна використовувати для шерингу. Довідково Шеринг документів – (від англ. to share – поділитися) це отримання копій цифрових документів у систему державного органу за допомогою Дії. Такі копії є у форматі pdf-файлів та поля з метаданими.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь