Безбар'єрність як пріоритет розвитку регіону
На території громади з 19 травня до 25 травня 2025 року, в рамках стратегії створення безбар'єрного простору в Україні, активно стартував і проводився Національний тиждень безбар'єрності.
Мета даного заходу - привернути увагу до важливості створення інклюзивного середовища з рівним доступом до інформації та послуг для всіх громадян, незалежно від
фізичних,сенсорних чи інших особливостей.
Керівниками профільних відділів було проведено засідання круглого столу. На засідання обговорювалися питання:
- доступність приміщень для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення;
- ввічливе та уважне ставлення до кожного відвідувача;
- позачерговість обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення;
- супровід таких відвідувачів протягом всіх етапів отримання послуг;
- розробка заходів із соціального супроводу.
Зокрема:
- поради щодо реалізації права осіб з інвалідністю на працю та адаптацію на робочому місці;
- умови прийняття на роботу та переведення на іншу роботу;
- звільнення та перекваліфікація працівника;
- термін та тривалість відпустки працівників з інвалідністю.
Старостами Корчицького, Рилівського та Городнявського старостинських округів проведено інформаційно-роз'яснювальну роботу з населенням стосовно важливості безбар'єрності, про рівність, повагу до гідності, фізичну, інформаційну та цифрову доступність, про дотримання інтересів та потреб кожного, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою.
У закладах освіти Михайлюцької сільської ради було проведено Всеукраїнський урок інклюзивності «Різні разом. Тут і зараз!».
Також протягом тижня проведено заходи:
- виховні хвилинки «Від серця до серця хай йде доброта»;
- бесіди «Ти серед людей і люди навколо тебе»;
- тренінги «Не будь байдужим до проблем інших» ,«Бар'єри спілкування», «Запобігання конфліктам і їх вирішення. Моделювання ситуацій мирного вирішення конфліктів з однолітками», «Зрозуміти іншого»;
- години спілкування «Толерантне ставлення до людей з обмеженими можливостями», «Я -- хлопчик, я - дівчинка, ми - різні, ми - рівні», «Основні правила етичного спілкування з людьми з інвалідністю та особливими потребами», «Безбар'єрність - чому це стосується кожного?», «Спочатку людина, а потім статус».